ÚTERNÍ GLOSY 22.07.2008

Miroslava Macka
Najali jsme si právní kancelář a na útoky na naše kandidáty budeme reagovat tvrdě. Tak započal Jiří Paroubek a jeho ČSSD předvolební kampaň: varováním novinářů.
Přitom zrovna u Jiřího Paroubka je velmi těžké rozlišit, co je útok a co je diagnóza...

Zajímavé je také to, že ČSSD odmítá zveřejnit finanční náklady chystané kampaně s tím, že je to interní záležitost. Není: velkou část zaplatíme, bohužel, z našich daní.

Ve druhém čtvrtletí klesl v Česku prodej balení léků o 5,2%, ovšem tržby za ně vzrostly o 7,9%. Prý je to při regulovaných cenách léků tím, že pacienti žádají po lékařích větší balení, aby ušetřili na poplatcích. To by bylo zajímavé zjištění, neboť poplatky by se takto zdravotnímu systému pěkně prodražily! Nemá někdo jiné doložitelné vysvětlení?